Een grondige analyse van jouw website
Ontvang een uitgebreid rapport en een concreet actieplan met stap-voor-stap instructies om jouw website te optimaliseren en de organische zoekresultaten van Google te domineren.
Een essentiële check om direct te ontdekken hoe je website presteert en waar de grootste groeikansen liggen.
- Ontdek onbenutte groeikansen
- Ontvang direct inzetbare tips
- Krijg feedback over je website
- Inclusief follow-up van een expert
Gratis tools op het internet beloven je snel een SEO-score en kunnen nuttig zijn voor een snelle controle, maar ze vertellen je niet wat je écht moet doen. Ze zijn een momentopname, geen plan. Onze audit gaat veel verder dan dat. We combineren geavanceerde data met persoonlijke expertise om je een bruikbaar actieplan te geven.
We bekijken tientallen factoren om jouw SEO te bepalen. Deze verdelen we in 6 grote groepen.
De fundering en structuur van je website: laadsnelheid, mobiele vriendelijkheid en crawlbaarheid.
Bestaande content en meta tags. Zijn je meta tags geoptimaliseerd en gebruik je de juiste zoekwoorden?
We analyseren de kwaliteit en kwantiteit van je backlinks, interne links en outbound links.
We analyseren waar je momenteel op scoort, hoe je daarop rankt en waar de grootste onbenutte kansen liggen.
Wie zijn je top 3 concurrenten en waarom scoren ze hoger en hoe kunnen we hun overtreffen?
Hoe gemakkelijk kunnen bezoekers vinden wat ze zoeken en wat houdt hun tegen om te converteren.
Hieronder vind je de meestgestelde vragen rond onze SEO-Audit. Staat jouw antwoord er niet bij? Contacteer ons via de contactpagina.
Ja, absoluut. Deze audit is 100% gratis en er zijn geen verborgen kosten of verplichtingen aan verbonden. Het is onze manier om je de waarde van onze expertise te tonen.
Je ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen een e-mail met het volledige rapport. We nemen de tijd om een persoonlijke en diepgaande analyse uit te voeren, dus dit is geen geautomatiseerd proces.
We hebben alleen de URL van je website nodig. De overige informatie (zoals je naam en e-mailadres) gebruiken we om het rapport naar je toe te sturen en de digitale call te plannen.
Er is geen "catch". Het rapport is een manier om onze expertise te tonen. Hoewel we na afloop van de call een passend vervolg kunnen voorstellen, ben je absoluut niet verplicht om van onze diensten gebruik te maken.